Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

31.1.18

Mała aktualizacja

Wróciłam!
Yay.
Tylko nie wiem na jak długo. 

Niedawno rozpoczęła się sesja, czyli egzaminy, czyli trzeba się uczyć. To też oznacza, że przez większość czasu będę robiła wszystko, tylko nie to, co powinnam. Dlatego to jestem.
Jakiś czas temu utworzyłam nowego bloga, w którym miała pisać o moich doświadczeniach i przemyśleniach. Jednak zatęskniłam za Okiem Mrocznej. I tak sobie pomyślałam, po co tworzyć nowego bloga, jeśli mogę trochę pozmieniać tego. Nie zrozumcie mnie źle, nadal będę dodawała recenzje książek czy seriali, lecz czasami będę pisała o tych rzeczach, które chciałam na tym drugim. To jest, muzyka, droga do pokochania siebie, niepokój (tak zwane anxiety). Chciałabym się bardziej otworzyć. I pisanie bloga mam nadzieję, że mi pomoże. 

Nie wiem kiedy opublikuję kolejny post, ale nie będziecie musieli czekać długo.

To do następnej notatki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz